sâmbătă, 28 februarie 2009

Rulada

avem nevoie de :
4 oua
4 linguri faina
4 linguri zahar
esenta de vanilie, etc (arome)

Cum procedam:

-albusurile de la cele 4 oua le punem separat intr-un castron, iar galbenusurile le punem impreuna cu zaharul

-prima data frecam galbenusurile cu zaharul in castronul lor, le lasam asa, cat timp batem albusurile spuma (separat)

-punem galbenusurile cu zaharul peste albusurile spuma, faina si cam jumatate de fiola de ce esenta vreti voi

-mixam

-punem compozitia intr-o tava tapetata cu ulei si unsa cu faina, sau mai bine incercati cu hartie de copt (atentie la tava, tava e cea potrivita atunci cand punand compozitia in ea, trebuie s-o balanganiti in tava ca sa acopere)

-punem tava in cuptor la 175 de grade, si o lasam cam 10-15 min ( atentie ca se face foarte repede, o intepati cu paiul dupa primele 8-10 min)

-dupa ce o desprindeti ushurel din tava o rasturnati pe un prosop umed

-si o ungeti cu dulceata , gem, crema de ciocolata
dupa cum se vede eu am pus dulceata (am combinat de 2 feluri)... nu puneti prea putina, mai ales ca dulceata mai intra-n aluat... dar nici in disperare nu... va orientati voi

-si dupa aia, incepeti sa rulati usor, ajutandu-va din cand in cand de prosopul umed... la final, dupa ce mi-au iesit okii din orbite de emotie sa nu se crape, mie mi-a iesit asa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu